rubriker är så svårt!

vad gör jag? jag lyssnar på Freestyler, med Bomfunk MC's (ni vet megahiten på alla födelsedagsfester cirkus 1999). sen har jag dödat min dator, så den går skitbra nu. I typ, en dag till. jag hatar verkligen datorer. funderar på att sluta använda de helt. kommer säkerligen sluta som eremit, långt ute i skogen. men whatsoever. antar att regeln "ingen dator = inget liv" gäller. eller så har jag förväxlat den med "ingen dator = evigt liv".
försöker hitta bra musik. har lyssnat på Alexisonfire, Arusha Accord och pg.lost senaste veckan. känns som jag behöver något nytt. jag förstår inte, 6000 låtar och jag är fortfarande inte nöjd.
på tal om musik (på BLOGGANDE om) så är mitt band upplöst, lite synd men sånt får man ta. så nu söker jag band, alternativt bandmedlemmar. så ett band som saknar trummis eller tvärtom, hör av er. jag är fan på i stort sett vad som helst.
det måste ligga något över söndagar, för de är alltid tråkiga. förresten så är ju anton forsberg lite som (liknelse stulen av André Wickström) en "omvänd josef fritzl". mysigt.

Kommentarer
Postat av: Nellie

asså. Alexisonfire. HELT RÄTT! :D

2009-11-29 @ 21:30:49
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: A

Alltså - vad i helvete?!

2009-11-29 @ 21:47:41
URL: http://antonforsberg.blogg.se/
Postat av: andrea

what's up med upplöst band osv?

2009-12-01 @ 22:17:07
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0