jag vill inte skriva rubrik.

jättetråkigt att vissa verkar vara arga. och djupa. på köpet. men jag låter dem hållas.
idag: är jag nöjd med mitt hår efter en dusch och ½ timmes fixande. jag är utseendekåt och får leva med det. sitter på lazyoaf och har spelat ricochet inifinity, samt smygätit påskägg. ska väl ta och se vad eda gör antar jag...
kanske vore trevligt om SARA ARVIDSSON kunde ta och ringa? fegis. fast fin fegis.
i veckan: (lol)
måndag, förhoppningsvis träffa kajsa! (älskade du, om du läser det här: min låtsasmamma sa att vi kanske skulle ut till vårat land då... jag ska kolla hur det blir <3)
tisdag, lkpg-folket? vore trevligt
varje dag, öva som fan (eva, vi kör gatumusik. jag kan shiver!)
någon dag, träffa festis (dejt med lilla gubben.)
puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Räknas jag som linköpingsfolk? Ses gärna men inte på tisdag, är upptagen med linköpingssaker, hemliga linköpingssaker

2010-04-05 @ 18:34:32
URL: http://thesleeplessbeauty.blogg.se/
Postat av: saraaaaa

nemen :$ jag är feeeeeeeeg :( det är inte meningen :( lovar att jag ska telefonera med dig nångång, skicka upp ett x antal öl till mig med posten så gåre kanske bättre! :--*

2010-04-08 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0