03:31... bra jobbat.

har varit uppe på tok för sent två dagar i rad nu. och nu när jag satt här så kände jag att en uppdatering var på plats. har varit hemma hos eda och sett Sherlock Holmes, igen, och jäävvvlar. vad bra den filmen är. vill verkligen passa på att göra reklam. nu vet jag vad jag vill vara på halloween. sherlock.
igår (fredag) släpade jag (AND MY SUPERAWESOME GANG) mig/oss till Hageby Hus för att infinna oss vid Stage '10s deltävling där F-f-f-felicia skulle spela, vilket hon också gjorde. Det var underbart vackert, felicia försvann och vi åkte hem till Nellie där jag somnade och vaknade och gick hem. (inte att förglömma är att vi skrek upp till 104 decibel efter felicias lilla visa.)
idag (lördag) har det varit son-rep (symfoniorkestern, för er losers som inte VET), i stort sett hela dagen. det började tolv, och jag vaknade vid... tolv. jag plattade håret (mycket viktigt ja), gjorde en macka (ciabatta, longtimenosee för fan vad god den var) och sprang. men ja, det var totalt värt det när vi stod och skrek "KORAH, MATAH, KORAH, RAHTAHMAH" i De-Geer-hallen för 700 personer. pulsen var väl på samma siffra, antar jag. senare spatserade jag hem till eda för lite film och därifrån är jag hemkommen nu. klockan är sen.
vet inte varför det överhuvudtaget skulle vara intressant att läsa vad jag gjort. jag har bara tråkigt.
för övrigt funderar jag allvarligt på att börja dansa. det är maja och hedvig som har talat in mig i det här, men jag blir faktiskt lite pepp.
jag har träffat felicia mycket den senaste tiden ( =sedan jag skrev sist.)
hon är en fin en.

Kommentarer
Postat av: T

och du är en kär en

2010-02-07 @ 09:19:55
Postat av: Maja

Det är bra Adam, heja dig! Bli pepp på street!

2010-02-07 @ 22:00:04
URL: http://majatoresand.blogspot.com
Postat av: Nellie

tjohejhopp hos mig kan man allt sova! heheee. pöwss

2010-02-08 @ 01:33:22
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: Fläjsja.

HA-HA. Felicia försvann. Där var du rolig. Bra Adam.

Puss, ni är fina och asbra.

Börja dansa. Det ska jag, igen. Puss. Puss.

gurka med smör.

2010-02-08 @ 16:29:38
URL: http://barrelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0