alla hjärtans dag

fantasifull rubrik right? det är alla hjärtans dag idag. jag har ätit knäckebröd (ja, jag har slutat konsumera mjukt bröd) och ska nu fixa mitt hår, och sen möta felicia + sofia + massor annat folk, orkar inte skriva alla namn. det kan bli en trevlig dag. trots att jag är sjuk.

igår var jag hos eda och spelade Oblivion tills jag ramlade av stolen. fick enorm hosta på natten. jag undrar om det finns en connection. jag drömde om spelet i alla fall. inte friskt. idag har jag strumpor som det står "out of mind - back in five minutes" på. jag log när jag förstod.

puss på allt folk. hoppas alla eventuella läsare får en fantastisk alla hjärtans dag. jag hoppas att jag också får det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mjukt bröd? NEJ TACK.

Jag har bytt bröd.

Mitt hjärta klappar för fullkorn..

knapparna kanske fick dig att tänka om? ;)

2010-02-15 @ 10:35:26
URL: http://barrelina.blogspot.com
Postat av: adam.

jag har inte mitt hjärta klappar för fullkorn!

2010-02-15 @ 17:15:05
Postat av: Anonym

fattar inte strumptexten

2010-02-16 @ 08:42:30
Postat av: adam.

"jag är helt galen - tillbaka om fem minuter"

2010-02-16 @ 14:19:40
Postat av: kajsa

åh, cooliga strumpor!

2010-02-16 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0