någonting stulet

jag har en känsla av illamående i mig. och jag tror det är för att jag ätit alldeles för mycket saker. sedan jag gick upp har min diet bestått av två knäckemackor med ost, oboy, en bit tårta och alldeles för mycket plastigt godis á la lidl. men det är okej.
  i torsdags gick jag till Kåre (den 70årige, eventuellt homosexuelle mannen i huset bredvid) och frågade om han behövde hjälp med att skotta ut sin bil. han har varit i thailand i över en månad, och den stillastående bilen hade blivit totalt översnöad. han behövde hjälp. jag drog på mig min varmaste tröja (i lamull, mhm) och tog tag i en, två snöskyfflar. jag fick tvåhundra för besväret, och kontentan av det här är att jag har nya strumpor. tre par faktiskt. de är fina.

det ringer i mitt huvud. jag vill ha den här. den ska jag köpa.


så, vad gör jag? jag sitter vid datorn och har lärt mig två eller tre coldplaylåtar till. dock inte sången, för jag låter ungefär som en kråka så fort jag öppnar käften. jag... sitter och äter fler av det äckliga godisarna från lidl och försöker förklara för rebecca att hon faktiskt ser bra ut. det är svårt. hon vägrar inse.

sofia skrev något smart. hon skrev "tinnitus i hjärtat". om livet var facebook, så skulle jag gilla.


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV. tack, nu blev jag jätteglad! Men det var faktiskt Bob Hund, om jag inte minns helt fel, som sa tinnitus i hjärtat. Omjagintetänkerfel.



Det här är fränt, Adam! Väldigt fränt! PUSS. Jag tror jag vill vara din granne, om jag åker iväg någon gång. Vill du kan du få tjugo guldpengar, för guldpengar har en tendens att vara väldigt fina. Och så känns det som i Pippi! Puss +1 -2 +5

2010-02-13 @ 17:33:48
URL: http://www.implodanter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0