sick!

jag är sjuk. har fått i mig lite pasta och en semla, och ska återgå till det förstnämnda. det absoluta. sömnen. antar jag. jag har designat om min blogg. det här behöver jag verkligen slipa på, det ser ut som gräslök. i varje fall, ser min bilddagbok likadan ut. har hakat upp mig på citaten "reality continues to ruin my life" och "life in general ruin my nerves". det kanske är så, jag vet inte.

min ipodladdare har gått sönder. jag förbannar världen i tysthet. jag vet att jag är trist som varken laddar upp bilder, videos eller dikter, men sucks to be you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

private art becomes public affair.

2010-02-12 @ 22:14:39
URL: http://fakieform.blogg.se/
Postat av: F

adam padam ladam. ladan hade varit roligare.. men det rimmade inte.



GRÄSLÖK ÄR VÄL I ALLA FALL MIN GREJ?

puss.

2010-02-13 @ 11:14:14
URL: http://barrelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0