idag idag.

idag är en sådan där dag när man behöver skriva i sin blogg.
jag har spenderat i stort sett all min vakna och ej vakna tid sedan i torsdags med kajsa. det var hemskt trevligt, men jag längtar ändå efter att få lägga mig i min EGEN, TOMMA säng. Herregud.
vi slutade ettan i fredags. nu har vi inga treor. det känns konstigt. de är så fina. jag kommer sakna dem. vi skulle äta ihop med klassen innan utspringet, men alla ville olika. slutligen satt jag och smygåt av malins kinabuffetallrik.
eftersom kajsas mamma inte ville hämta henne så sov hon hos mig.
i fredags sov vi länge, typ till... tre... och sedan gick vi och hämtade pappas tolvsträngade (eftersom jag har spelat av ännu en sträng på min.) för att sedan röra oss och kolla på tapeter. jag kan inte mycket om tapeter, men jag vet nu att det finns väldigt många att välja på. vi gick hem och övade och fixade oss inför en spelning på "sommarlovsnatt". den gick oerhört bra! det tycker i och för sig inte kajsa, men vi vet att hon har fel.
vi gick hem, åt (chips) och sov. vi vaknade, chillade, kajsa åkte hem. men bara ett fåtal timmar, för klockan sju tog vi oss till ektorp där vi avnjöt ett stillsamt party hemma hos sara brohlin, tillsammans med jesse, jakob, lite ramunderfolk och en kille från rytmus. det var minst sagt trevligt.
jag och kajsa sov i saras pappas stora (men oerhört obekväma) säng. jag blev nyväckt av brandvarnaren som gick av när kajsa skulle rosta bröd? jag förstår liksom inte. till slut dränkte vi den och gick in till stan. kajsa blev hämtad och jag gick och provade sommartröjor.
jag behöver 650 kronor. jag ska köpa kortbyxor, ett linne och en orange t-shirt. there, i said it.
den här veckan ska vi flytta. lägenheten där jag bott i tio år ska vi flytta ut ur. till ett helt nytt hus. shit.
det kommer att bli fint. jag ska försöka hinna med att skrapa lite färg och måla lite också, så jag får pengar. annars, inga planer för sommaren.
imorgon ska jag vara med kajsa. vars namn jag för övrigt skrivit 8 gånger i denna text. eller var det sju? det är ett fint namn. puss. på er.

Kommentarer
Postat av: YAKNOWHUUU

SV: PhotoScape :)

2010-06-13 @ 21:35:57
URL: http://www.implodanter.blogspot.com
Postat av: kajsa

brödrosten tyckte inte om mig :(

2010-06-15 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0