min blogg är bara text, men det är för att jag är så grym.

1. ja, som rubriken säger. borde kanske bli lite mer som krilly. (http://pleasedontfeedthemodels.blogg.se) min favoritblogg. men då måste jag skriva 3 gånger om dagen. kanske i sommar! kanske kanske. det är en fin blogg du har krilly, puss! för det första gillar jag bakgrunden. för det andra gillar jag det galet fina innehållet för att det är så oerhört varierat. fyra tummar. jag önskar min blogg var sådan. i och för sig gillar jag bakgrunden här också. vilken färg.

2. jag lider av ständiga säng-problem, tydligen. livet är ju det där som inträffar när man inte kan sova, och av 4 sommarlovsnätter har jag spenderat 3 med kajsa. 2 i min egen säng (90 centimeter, detta resulterar i svett, dålig sömn och ryggvärk), och en i kajsas vännina saras pappa mats säng (tempurmadrass, vilket resulterade i... enbart ryggvärk). jag fick igår natt "äntligen" sova ensam, det var skönt men jag väljer en trång nittiosäng med kajsa any day. det var hemskt tomt. jag kan sova med dig... varannan natt?
   men i varje fall, idag när jag vandrar in i den snart tomma lägenheten som min far inrättat sig i under 10 års tid och vandrar in i mitt rum, vad ser jag? en resesäng. en sådan där skramlig. med en tunn jävla madrassjävel på. jag kommer att sova så oerhört dåligt. i och för sig flyttar vi denna helg och då kommer jag återigen sova queensize (på landet), men tills dess! herregud. världen vill mig illa.

3. min ipod-sladd är borta. eller i alla fall på ett annat ställe. jag behöver musik på dropp. jag hoppas jag kan få en macbook som jag kan leda in i stereon. jag kommer att bli bortskämd. stackars mig.

4. jag hoppas den äldre mannen som bor granne med mig kan låta mig klippa föreningens gräsmatta hans vecka för 250 kronor. jag hoppas också kajsas kära mamma vill köpa mina converse SOM FÖR ÖVRIGT ÄR TILL SALU, helt oanvända blåa låga converse storlek 42½, 400 kronor. yez. nu ska jag koka makaroner. puss.

Kommentarer
Postat av: Kristin

haha fan vad söt du äääär din korv!! insåg just att jag glömt skicka brevet, WÄ!! måste skaffa frimärken, en 5a har jag nog liggande någonstans! hihi

2010-06-15 @ 11:34:23
URL: http://pleasedontfeedthemodels.blogg.se/
Postat av: kajsa

... och sängar tycker inte om dig...?

2010-06-15 @ 20:01:51
Postat av: adam adam adam

sängar tycker inte om mig! jag hade en hemsk natt inatt.

2010-06-15 @ 20:29:47
URL: http://trojanmeasures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0