jag lär mig!

i think i love
every single little crack on your face
i think i love
even our most casual embrace
you don't have to try
cause i've made up my mind
baby, i think i love you today

remember that time
you threw a can of beer at me like a stone
you drunk too much wine
and threw up in the taxi cab on the way home
you looked like a mess
but i must confess
baby, i think i love you today

when i think what we could do
if i could only say to you, yeah
all of these things,
well do i dare
and would you care?

i think i love
everytime you honor me with a kiss
i think i love
well, there are just a million things i could list
should let you know
but maybe tomorrow
baby, i think i love you today


ja, så fin är den texten. idag har jag duschat, städat (men inte bäddat) och gått. jag har också ätit, och planerar att äta mer. ikväll ska jag väl se 4th kind och förhoppningsvis äta pizza, med min familj minus syster, eftersom båda kajsa och eda är absentee's. jag lyssnar på JAZZ (jamie cullum) och försöker komma på fina kombinationer av min garderob. jag läser på i love quotes, och ska också plugga skalor i gemu... på måndag och tisdag är det slagverkstad 2.0, och på onsdag är det försommarkonsert i hörsalen. det vore trevligt att se några kända ansikten på konserten, som är på MÅNDAG klockan NITTON och kostar TJUGO KRONOR för skolungdomar! imorgon ska jag rodda och öva inför det, tjoho. vilken söndag.

idag har jag lyckats vara ute från att det slutade regna tills det började igen. nu fattas bara lite datorspel med edvin the man, en pizza och en sån där kyss där jag försiktigt trycker henne mot väggen. det gör en hel vecka.

tills vidare: harebrahej!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

puss puss puss tusen gånger om! <3

2010-05-30 @ 11:23:57
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0