jamie cullum.

han är bra ju.
för övrigt så har min hund åkt iväg för 10 veckor. jag saknar henne.
mina kära föräldrar spenderar tiden med att slänga ut alla möbler, för vi ska ha visningar på lägenheten.
planen för framtiden:
köpa finbyxor - konfirmationsrep - kajsa sover över - bröllop - konfirmation - konfirmationsmiddag - terminsuppspelning - vårbal. herregud. att vi inte har gått och gömt oss allihop är ganska sjukligt.

jag måste ringa och få tillbaka mitt stativ. jag är lat.
för övrigt; saker jag tycker om - del 2:
lukten av nyklippt gräs och värme, hur jag ser ut i svarta finbyxor, och kajsas rumpa.

over and out, som en annan astronaut (skulle ha sagt.)

PS: spotify:user:aggressiv:playlist:5HKMKRWf1jZJoKnsqeZdOc

(kopiera och klistra in i spotifys sökfält.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0