möjligtvis tillbaka

jag lyssnar på the almost's little drummer boy (spotify:track:1EIAvuOrkkTpQzWb41sSh9). hemskt bra låt. imorgon är det bal, något som är anledningen till att jag, så fort jag skrivit klart detta inlägg ska ställa mig i typ badkaret och ge mig på att handtvätta två plagg. det ena är en vit skjorta, som jag ska ha imorgon tillsammans med andra diverse fina saker. den andra är en sådan här, som jag lyckades införskaffa när jag var i stockholm med Kajsas familj:
ja, jag klipper av mitt hår snart.
måste tillägga att jag är ironiskt nog lite sur för att vädret är så bra, eftersom jag köpte den perfekta vårjackan i fredags och nu inte har någon nytta av den. herregud. vart är världen påväg?
jag bara hoppas att skolan ska tagga ner lite. jag vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0