Citronvatten

Det finns få saker jag hatar mer än Citronvatten. Lixom. En smaklös, blaskig, sur utspädd sörja, inte helt olik all ny smaksatt loka, typ loka björnbär, smakar bara diskvatten i min åsikt. Citronvattnet, bara en ursäkt för att vi yngre ska få nått gott att dricka när de vuxna dricker öl/cider/vin, när det är för dyrt (eller onyttigt, som de hellre säger) med att köpa läsk/saft/jos/MJÖLK!
   Men inte helt oväntat så dricker jag citronvatten ändå. Det är inte gott. Det är surt, utspätt, precis som jag tidigare sa. Till och med vanligt vatten är godare. Jag orkar inte, det finns inget val.

Och LIVET är inget annat än rent citronvatten. Puss.

Kommentarer
Postat av: Azra

Haha xD

2008-12-25 @ 13:32:02
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0