Tråkig Måndag

För cirka ett år sedan övergav jag mitt bloggande på LunarStorm, ratade Lunar för evigt och började blogga på blogg.se. Och nu är det väl dags att börja igen. Och jag hoppas att jag kan hålla bloggandet uppe nu i alla fall.
   Satt med headern till bloggen. Hittade en stockbild på DeviantArt som jag trixade lite med, och nu är den klar, lite snyggare än den vanliga Retro Red/vit-grejen. Bah, nu slipper vi den.
   Once again, hittar jag mig själv lyssnandes på Errors - It's Not Something But It Is Like Whatever. Fantastik elektroskiva. Folk avfärdar det som rent blippande, men jag njuter av det. Definitvt värt att kolla upp.
   Som sagt, tråkig måndag. Har spenderat dagen framför datorn och planerar nu att resa mig upp och göra nånting.
   Så hej hopp.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0