söndagsdroger

Jag sov i en kyrka med störiga 95or idag hemskt trevligt. Jag luktar intrökt också, sen i fredags. Uhuhuhusch.

Märkte i fredags att jag har ett starkt dragande behov av att ligga sked, och har inte gjort det sedan dess (utan bara ställt mig frågan "vart ska jag göra av den andra armen?"). Det gnagde jättemycket, då jag i fredags natt var uppe till 04:30 för att jag inte ville sova, eftersom om jag somnade skulle jag somna ensam och inte i skedposition. Antar att detta beslut var en kombination av sömnlöshet och socker. Hehehehemskt.

I varje fall har jag börjat planera min jul. Jag ska se folk. Kramas. Ligga sked. Springa i mellandagsrean. Dricka Glögg. Mysa. Och dricka Alkohol. Hoppas det går att kombinera någorlunda.

Jag ska köpa en skjorta och en fluga också, bara för att jag är så jävla alternativ. Killevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0