en lampa utan skärm

har någon ställt in i datorrummet. bra jobbat, någon!
jag sitter och kollar på t-shirtar på rumplo.com och önskar att jag hade alla. har dock bestämt mig för en, men tänker knappast visa den för er. lika lite som jag tänker driva poesiblogg tänker jag så.
längtar till skolan. vill bara spela, kan man inte göra för sällan. känner att jag måste börja använda hörselskydd, kunde lika gärna ta en kniv och hacka in i hörselgången.

det är snart lov. ska bli trevligt. ska träffa vänner (klara, peter, kanske linda och NATALI såklart) och försöka måla min farmors hus. behöver pengar till kläder, och 2-2500 sitter inte fel... annars får jag väl sälja kyssar på drottninggatan eller något.

det börjar bli dags att skaffa sig en tjocktröja och en halsduk och gå långa promenader genom norrköpings så kallade alléer med vänner och chailatte... och kanske supa lite också. det är ju trots allt höst, det måste såklart firas.

och så är det dags trycka alla dessa jävla t-shirts.

puss på snedden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade köpt en kyss av dig

2009-11-05 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0