uppdatering av sveriges klädstil

1. vad fan är det med a) rosa chinos? fult som stryk. b) skruvade chinos? fult som stryk. c) snoddar på byxorna upp till knäna? vill döda vid blotta åsynen + fult som stryk. Sverige behöver alltså en allvarlig uppdatering av sin klädstil. Jag är förresten den nya blondinbella.

2. idag snubblade jag över två klädmärken. Det ena heter Lagom och är designat av den ena snubben i Snook. De hade fina jackor. Det andra heter Uniforms For The Dedicated och hade en superfin skjorta som jag dog lite av åsynen av. Den skall bli min, trots priset som jag inte tänkter nänma högt. Oheligt högt var det. Ska måla ett hus för att få pengarna, känns värt!

3. så jag visar två "outfits" (hatar ordet) idag:

a)

[Totalt underbar] Skjorta, Uniforms For The Dedicated, 950 kronor.
Skor, Puma, 1099 kronor.
[De gamla vanliga] Jeans[en], Cheap Monday, 400 kronor.
Tubhalsduk, HM, 79 kronor.

b)

[Jättefina] Jeans, Cheap Monday, 400 kronor
Baseballtröja, Drop Dead!, 300 kronor
Glasögon, vet inte faktiskt, 100 kronor
Skor, Cheap Monday, 50 kronor

var välklädd nu. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blir jag upprörd, var finns det svarta glasögon med glas i för 100 kr?!



och ja adam, du blir en fin blondinbella.

2009-09-21 @ 13:28:28
URL: http://fakieform.blogg.se/
Postat av: adam

rebecca, det finns överallt. internet är en guldgruva, men dessa är köpta i london

2009-09-22 @ 11:09:33
Postat av: A----mmmmmmmmmmmmm

fett sniggt alltså

och så metal den där tröjan är. Fett black metal

2009-09-22 @ 21:19:20
URL: http://siouxsiee.blogspot.com
Postat av: Sofia

jag tittade på hulkentröjan igår, fint värre =) mina sånna där glasögon kostade typ 50, den du!



Förresten, stativet måste du ta med tillbaka nästa måndag (alltså måndagen efter att du fått den) för jag behöver det på tisdag.. =(

2009-10-10 @ 09:36:44
URL: http://www.sofiasfoton.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0