20:35

jag träffade carl idag, den jäveln. vi gick runt på stan och hade allmänt trevligt. jag kan faktiskt inte vänta tills vi kan spela ihop. sedan jag kom hem har jag i stort sett suttit här (på golvet) med blandat på stereon. basen får väggen bakom mig att vibrera, och det är en härlig känsla.

jag har också en känsla av att jag bara kommer äta makaroner den här veckan, och därav dö utav skörbjugg.

sen har jag lovat att klippa gräset också. så jävla dumt, hoppas jag får en slant. det ska jag i vilket fall göra imorgon. jag ska duscha också. om jag inte gör det ikväll. det vore så himla skönt att duscha nu.

jag ska nog ringa kajsa också.

hej då alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0