även ett riktigt inlägg

igår såg jag alice in wonderland på bio, i 3D, helt gratis. det var väldigt fint. helt hysterisk film, som fick mitt huvud att krylla av idéer jag ska genomföra. well well.
funderar på att gå till Eda idag faktiskt. suprise! imorgon hoppas jag att jag kan träffa kajsa, det vore hysteriskt fint.
nu, i mina öron, ljuder soundtracket till ovan nämnda film (komponerat av Danny Elfman, vem annars.). mamma letade frenetiskt efter sina bilnycklar förut, och jag vart stressad.
det har varit en fin vecka. tydligen ska vi få en ny jeppe i våran klass på måndag. rasmus, coming all the way from storstockholm! hoppas för guds skull att han är trevlig.
jag har börjat fota mer. det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vill man ju se bilderna kanske

2010-03-06 @ 17:24:29
Postat av: Kajsa

åhh, det var helt otroligt fantastiskt att få se den filmen idag! och imorgon kommer va superfint! <3

2010-03-06 @ 21:20:48
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/
Postat av: Gustav

Gratis smakar riktigt gott :)

Är evigt tacksam för att du faktiskt övertalade mig att se den i fredags!

Kram på dig!

2010-03-07 @ 19:05:08
Postat av: Madjaaa

SV: GÖR DEN!? Det hade jag ingen aning om, men yes! Då är den ju ännu bättre! Fuuuck you! YEAH!!!



hej.

2010-03-13 @ 11:53:27
URL: http://majatoresand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0