jajajaska

igår var jag hos felicia, hon fyllde 7. typ. vi åt typ 260 miljarder miljarder kakor. vet inte om det var så gott. hon fick ett fult klistermärke och sen körde vi psykologen. ingen vann.
i lördags, så såg jag och fina vänner into the wild i mitt vardagsrum. den var lika lång som den brukar vara, men jag grät inte i slutet.

anledningen till att jag skriver att för att alla vill det. så! jag sa det.

eftersom jag är lat ligger jag efter med mitt tal, men så är det ibland. egentligen borde jag göra det nu. men det är sånt som händer. jag har ritat, och läst bloggar. och kollat på tvåbenta katter. och kramat kajsa. och talet är långt därborta.

jag har fyllt år också!
gud vad trevligt det var. bara för att jag är SÅHÄR cool så kommer jag lägga upp bilder på vad jag fick. för det ska man göra.

ahead: operaresa, berlinresa, vår.
nu: kyrkan... hurra...

HEJDÅ FÖR FAN

Kommentarer
Postat av: saraaaaa

vetu vetu vetu vetu vetu vaaaaaad aaaaaaadaaaaam

jag ticker åååm däääj

2010-03-30 @ 21:56:39
Postat av: Kristin

http://www.etsy.com/shop/PaisleyMagic



är är hemsidan till kassen !!

2010-04-01 @ 10:31:05
URL: http://pleasedontfeedthemodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0