the world is a vampire

har inte bloggat på ett tag, har varit fullt upptagen med att ha sönder strängar på min gitarr (aggressivt, nej) och läsa kissies blogg. den är värdelös, och jag matas kontinuerligt med 60+ inlägg varje dag, men ändå, så kan jag inte sluta. håll er borta om möjligt.
   en del skit har hänt i veckan men trots det så mår jag bättre än jag gjort på länge. och det är ljusare!
   märker att jag har hamnat i något slags övnings-trance, där jag bara övar och övar hela tiden (jag spelar trummor och piano, musiklinje ja, så ni vet.). jag känner progress i blodet! nu fattas bara ett band.

det sämsta (?) är att jag är ensam hemma och inte har något att göra. jag har så tråkigt. jag sitter och diskuterar sexuella läggningar på en bild på någons bilddagbok som har blivit något av ett forum. ska också sno en lista på saker man kan göra/som ska göras. bra!

jag fyller år snart. jag är peppad.

Kommentarer
Postat av: andrean

jag hatar hatar hatar att forumet har dött och att det är helt meningslöst att skriva där. jag saknar forumet </3

2010-03-15 @ 07:02:36
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tråkigt att bara sitta hemma.. men imorgon är det skola! då får du träffa hela underbara klassen! :D <3 och du ska föjla med mig till frisören och boka tid!!

2010-03-15 @ 18:27:57
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

PUSSELIGULL. Jag gillar rubriken, det är en bra låt :)

2010-03-19 @ 17:31:58
URL: http://www.implodanter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0