vad är väl en sal med blottare

eller var det bal på slottet?
om tio minuter ska jag gå till skolan och möta kajsen. i dag ska vi till Linköping (grannstaden, y know. fylld av dårar och fint folk) och kolla på gamla hus (yeah). och sånt. jag är taggad. jag ska åka pendeltåg.

jag har köpt en mössa och ett orange linne, som jag tycker är väldigt fint.
så ser det ut. fast mössan syns ju inte ser jag nu, men man kan faktiskt inte få allt.
jag ska köpa ett bar byxor också.
nu kom mamma in här (JA JAG HAR EN SÅN) och sa att jag ska gå. så jag ska väl ta och göra det.

ikväll ska jag på bio, fast det ska jag inte.
imorgon ska jag till söderköping, och träffa felicia och gustav.
på fredag ska jag dansa.
i helgen ska jag träffa my main man EDVIN.
jag är gladare än på galet länge. och snart är det vår. fy helvete vad bra.

Kommentarer
Postat av: andrea

Tro det eller ej, men det har faktiskt blivit så att de kallar mig andreas i skolan ( självklart bara för att retas med mig och andreas )

Anyhow så: VÄRSTA FINA LINNET!

2010-03-03 @ 08:46:53
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: saraaaaa

hej jag tycker om dig?

2010-03-03 @ 13:52:00
Postat av: Kajsa

haha, ska du köpa ett Bar byxor?? :)

linnet är finast och sommrigaste ever!

Idag var ju sååå himla kul!! :O :D

2010-03-03 @ 18:11:06
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0