en helg med en farlig en.


för det första så har jag klippt mitt hår ganska så kort.
för det andra (det viktiga) så spenderade jag större delen av den här helgen hos världens bästa tjej. vi såg på två filmer, slogs mot hundar (som såsom bilden visar, var överallt. de var även fluffiga och väldigt fina) och hennes lillebror, åt chokladbollar och chokladpudding, sov i en bred säng, och spenderade flera timmar i den mossiga skogen där vi båda (men inte minst hon) blev blöta i rumpan. sedan gick vi hem, badade i ett bubbelbadkar och bastade, och sen fick jag sätta mig på bussen. men det var vackert!
för det tredje så JO JAG HAR VISST VÄRLDENS SÖTASTE HUND fast den där fluffiga kan få dela förstaplatsen.
för det fjärde så är jag nog den miljardte personen i världen som sagt detta till sig själv, men jag är så lycklig och förstår fan inte hur man kan känna såhär starkt för en annan person. det är sjukligt, och det är underbart. jag älskar dig!

ni får se en redig bild på mig inom en framtid. för övrigt sitter jag och funderar på vårjackor. som jag tänkter tvinga min pappa att köpa (en). på onsdag är det SMK, på torsdag är det dansuppvisning och på fredag åker jag till stockholm med mitt troll. (kajsa) helgen: eda.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

typ världens finaste blogg inlägg någonsin nästan typ eller något. puss puss puss, jag älskar dig! <3

2010-05-10 @ 21:23:00
Postat av: kajsa

svar: okej, de får dela :)

du är fin. puss

2010-05-11 @ 18:58:03
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0