saturn-day!

igår var det valborg, som mest gick ut på att jag och Kajsa spelade lite på drömnatten inför en söt publik på 3½ personer. sedan mötte vi upp Eda, gick runt och kollade på elden och åt på McDonalds, samt såg en del av "The Imaginarum of Doctor Parnasus". antar att vi ser klart den idag.
för drygt två timmar sedan åkte Kajsa härifrån, och jag har ätit och tänkte dra mig till E to the Da. ehe.
för övrigt har crystal castles släppt en ny skiva som är väldigt väldigt bra. jag fakkar ur till förstaspåret. crookers har också släppt.
jag taggar inför att dra med ett enormt sällskap till SMK's spelning och även till Midibyte's Dj-set. Alltihop denna månad. jag ska nog ta och köpa en jeansskjorta också. det blir vädligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0